top of page

הטיול הכי טוב בחיים

אחינועם אברהמי ויהודה קורסיה (אוקטובר 2022)




"בעקרון כשהחלטנו לטוס לגאורגיה, התחלתי לקרוא המון באינטרנט על גאורגיה בפרט בקבוצות פייסבוק, למטייל וכדומה. אחרי עשרות שעות של קריאה ושיחות עם החברים שטיילו בגאורגיה בעבר, נשארתי בעיקר עם השאלות לגבי מה המסלול הכי נכון עבורנו.

בנס מצאתי את הספר המעולה " גאורגיה בנעלי הרים ג'ינס או עניבה".

תוך כדי הקריאה, יום אחד לפני הטיסה קלטתי שהחברה הזאת יודעת לארגן גם ייעוץ מלא לטיול. התקשרתי אליהם, קבעתי פגישה וזאת הייתה ההחלטה הכי טובה שעשינו בטיול הזה.

הפגישה בזום נמשכת כשעה-שעה וחצי, במסגרת הפגישה מקבלים גם את הספר מתנה. הפגישה מתקיימת עם אינה, אישה מדהימה שהבינה בדיוק מה אנחנו רוצים, טיול שמתמקד בטבע, מסלולים קלילים. לאחר הפגישה היא הכינה לנו מסלול מדהים לכל הטיול והכי חשוב - במהלך כל הטיול הייתה לנו קבוצת ווצטסאפ והיא עזרה לנו לאורך כל המסלול בשליחת מקומות מדויקים, המלצות מעולות על מסעדות, מלונות, מסלולים נוספים וכו'.



היא גם דאגה לעדכן לנו את המסלול כל הזמן לפי הצורך והייתה שם כמו אמא גאורגית לאורך כל הדרך.

לכן, ההמלצה מספר אחת שלי היא - פשוט להתקשר לאינה (0515925995) ולקבוע איתה פגישה, היא תארגן לכם את הטיול ופשוט להקשיב לה!


אינה הייתה האמא הגאורגית שלנו לאורך כל הטיול, דאגה להכין לנו מראש מסלול מדהים, וידעה לעדכן אותו בהתאם למצב לאורך כל הדרך. הטיול שלנו היה כל כך קסום בזכותה ואנחנו ממליצים לכולם להיעזר בה. אינה חסכה לנו עשרות שעות של קריאה ומחקר על גאורגיה וגם המון כסף שהיינו מבזבזים אם היינו מארגנים אותו בעצמנו ולא נעזרים בהמלצות החכמות שלה. ברור לנו שנמליץ עליה לכל החברים שלנו שילכו לטייל בגאורגיה


יהודה אומר:" אינה, באמת אין לי מילים. אני חושב שזה הטיול הכי טוב שהיה לי בחיים והוא לא היה כזה אם לא היית איתנו. את עזרת לנו ברמות הכי גבוהות שאפשר, היית לגמרי כמו אמא, מדריכה לאורך כל הדרך איתנו ממש,

אין לנו באמת מילים בכלל. ברור שכל מי שרק נשמע שמתכנן לבוא לגאורגיה, ישר נקפיץ אותו אליך.

באמת תודה ענקית. מבאס שהטיול נגמר, אבל תמיד יש סוף לכל דבר מדהים שכזה.

תודה ענקית ענקית. באמת אין לנו מילים."



טיול לגאורגיה#תכנון מסלול לגאורגיה#גאורגיה בהתאמה אישית#בניית מסלול לגאורגיה


bottom of page