top of page

חוגגים בר מצווה בגאורגיה - החלום שהתגשם

אירינה, צביקה, איתי,ירון בובליצקי (אוקטובר 2022)

אירינה מספרת:" אני מכירה את אינה הרבה שנים. מכירה היטב את התשוקה שלה לגאורגיה. וכשהחלטתי לנסוע לגאורגיה, היה לי ברור לגמרי שרק היא תארגן לי את הטיול. לקח לנו לא מעט זמן להגשים את החלום שנקרא "גאורגיה" מכמה סיבות אישיות, קורונה וכו'.

אינה אמרה לי: " את רק צריכה להזמין כרטיסי טיסה ואני כבר אדאג לכל השאר."

היא מכירה אותי ואת שלושת הבנים שלי, היא ידעה בדיוק איזה סגנון טיול אנחנו אוהבים, מה רוצים לראות ואת החלום הכי גדול שלנו - לשחות עם דולפינים.

היא הכינה לנו מסלול, דאגה להסביר כל דבר, שלחה המלצות לבתי המלון. היינו בקשר כמעט יומיומי.

הייתי מאוד נרגשת וכבר חיכיתי בקוצר רוח מתי כבר הטיול ייצא לפועל.

והנה היום הזה הגיע. הגענו לטביליסי. חיכה לנו נהג בשדה התעופה, נסענו למצחתה, הלילה הראשון בילינו במצחתה במלון מקסים. (ילדים התאהבו בו ולא רצו לעזוב)

אינה תמיד הייתה שם בשבילנו. כמו בן המשפחה דאגה לנו, חיכתה לשמוע על החוויות שעברנו, מה ראינו ומה אכלנו.

התייעצתי איתה על כל דבר והיא תמיד! הייתה זמינה לנו.

היה לי הכי חשוב בטיול שהילדים ייהנו. וזה קרה ובגדול.

הטבע המטורף, הנופים המדהימים, האנשים שפגשנו לאורך כל הדרך, המדריכים והנהגים שליוו אותנו.

אבל מה הכי ריגש אותנו, כמובן, חגיגה של בר מצווה של הבן שלי.

אינה אירגנה הכל כך שזאת הייתה הפתעה לא רק לבני אבל גם בשבילי.

היינו בסוונטי, התארחנו במשפחה מקסימה שדאגו לנו לכל דבר. ובבוקר של יום ההולדת הבעלים לקח אותנו למקום מדהים, עם נוף מטורף וכך בפשטות וכיף החגיגה החלה.

פשוט לא יכולנו לבקש משהו יותר יפה, מרגש וכמובן - טעים!

החיים שלנו מורכבים מהרגעים הקטנים האלה של האושר!

טיילנו בקזבגי, עשינו טרקים בעמק ג'וטה (אני! רכבתי על סוס), ביקרנו בקניונים באימרתי, התאהבנו בסוונטי - האזור מדהים, בכיתי כשנפרדנו. אבל! הדובדבן שבקצפת בטיול שלנו היה, כמובן - השחייה עם הדולפינים בדולפינריום של בטומי. החלום של כל המשפחה. מי שלא חווה את זה -מפסיד. זאת חוויה מדהימה, מרגשת ושאין לתאר.

אינה היקרה שלנו ידעה שזה החלום שלנו להגיע לשם ודאגה לתכנן את המסלול בקפידה כך שלא נפספס את החוויה ועוד מהארץ דאגה לבדוק האם הם עובדים בעונה הזאת.

ההורים יבינו אותי - כשאתם מזהים שמחה בעייני הילד שלכם - זה האושר להורה.

אינה, היקרה שלנו!

אין לי וכמובן גם לילדיי מילים כדי לתאר כמה אנחנו מודים לך על הטיול המהמם, הטיול של פעם בחיים שאירגנת לנו.

תודה שחשבת על כל דקה, על כל רגע, שתמיד היית שם בשבילנו.

תודה שאת יודעת ליהנות ולשמוח בשמחה של אחרים וזה הדבר שבכלל לא מובן מאליו.

תודה על הרגעים של אושר שגרמת לילדים שלי.

לא יכולנו לבקש יותר מזה וכמובן, שבלעדיך לא היינו מכירים את גאורגיה!

טיול בר מצווה בגאורגיה#תכנון טיול בגאורגיה#תכנון טיול בהתאמה אישית#טיול בגאורגיה