top of page

גאורגיה - אכן, חלקת האלוהים

דפנה ואורן ברוקס

יוני 2022


"לפני כחודש, עם הגיע המועד לחויפשה הזוגית השנתית שלנו, בעלי ואני החלטנו לנסוע ליעד מרהיב, שקראנו עליו רבות: גיאורגיה ! כזוג מיומן ועתיר טיולים, שבונה ומתכנן את המסלול באופן עצמאי, מתוך סיפורי מטיילים, החלטנו הפעם, לאור הסיפורים על הטרקים המסוכנים והדרכים המשובשות, לחרוג ממנהגינו ולהסתייע בחברת GeorgiaIL שמתמחה בתכנון מסלול מותאם אישית.

בתום מילוי פרטים בטופס קצר וידידותי, יצרה עימי קשר אינה שביקשה שאמלא פרטים לגבי הרכב וגיל הנוסעים, כמו גם ציפיות, העדפות או מגבלות. (כשלב מקדים לקביעת מועד לשיחת ייעוץ לתכנון הטיול). ואכן נקבעה פגישה שכללה מסירת מידע רלוונטי והצגת האפשרויות העומדות בפנינו, לרבות הסברים על המקומות השונים, המלצות על פעילויות ומלונות. למחרת הפגישה קיבלנו תכנית טיול מפורטת לפרטי פרטים. אורן ואני יצאנו לטיול שמחים ונרגשים ובשלב זה, עדיין לא הבנו איזה אוצר נפל בחלקנו ! עם תחילת הטיול הבנו שנפלה בחלקנו הזכות "לטייל" עם יועצת סתרים סמויה שכל רצונה הוא למקסם את החוויה, להכיר לנו את המדינה ולגרום לנו ליהנות מכל רגע.


במהלך הטיול אינה עמדה לרשותנו בכל צורך או בלת"מ שהתעורר. יכולנו להתלבט איתה, לקבל ממנה עצות ולטעום את גאורגיה, על שלל גווניה ופניה. בזכותה הגענו למקומות מרהיבים ביופיים, פשוט חלקות אלוהים. עם חזרתנו ארצה, בתום טיול חלומי, בכל קנה מידה, חשוב לי לשתף שחווית הטיול הזה שלנו, הייתה שונה מכל טיול שידענו עד היום, המון תודות לליווי האישי, הצמוד, האכפתי והחכם של אינה. סט התכונות שאינה ניחנה בהם: הקשבה, מקצועיות, ענייניות, זמינות ומעל הכל שירותיות גבוהה – נסחה בנו תחושת שלווה וביטחון לאורך כל הטיול ! ממליצה בחום לכל מי שמתכנן חופשה בגאורגיה המרהיבה !"




vhttps://www.georgia.co.il/trip-plan


גאורגיה#טיול לגאורגיה#חווית המטייל בגאורגיה#סיפורי מטיילים על גאורגיה#המלצות המטיילים


bottom of page