top of page

איפה מטיילים בחופש הגדול? בגאורגיה, כמובן!

משפחת הר נבו מטיילת בגאורגיה באוגוסט 2022

"תודה רבה על התכנון והליווי הצמוד בכל שאלה ובכל בקשה. תכננת לנו טיול מדהים מלא בחוויות לנו ולילדים. כולל אנשים מקסימים שפגשנו בדרך. המון המון המון תודה 😘😘😘 והסרטון מקסים!!! איזה מזכרת יפה! אשמח להמליץ עליך"


"הטרק ג'וטה-רושקה היה קשה, אך מדהים. הכל היה מצוין. חוויה. הסוסים מאוד עזרו עם הילדים. המלווים שלנו, המשפחה היו ממש מקסימים. הכל היה מאורגן מעולה!


עכשיו שחזרנו לשגרה אחרי שבועיים מדהימים בגאורגיה היפה, אני רוצה להמליץ בחום על השירות הנפלא שקיבלנו מ Inna Imanuel שהתחיל מהמלצה בה נתקלתי בקבוצה, משם התגלגל לשיחת ווצאפ קצרה בה מיד הבנתי שאנחנו בידיים טובות ולאחר מכן שיחת זום בה אינה הכירה אותנו ובמהירות הבינה מה אנחנו מחפשים ובמקצועיות ותחושה שהכל נעשה מכל הלב, בנתה איתנו את הטיול המושלם לנו: משפחה עם 4 ילדים בני 5-14 שמחפשים טיולים, טבע, אותנטיות, קצת אטרקציות ולהרגיש וללמוד על גאורגיה. לאורך כל הזמן לפני הטיול אינה הייתה זמינה לכל שאלה, שינתה את התכנית כל פעם שמשהו השתנה מבחינתינו והייתה זמינה לאורך כל הנסיעה בכל שעה לייעץ, לעזור בשינויים שנאלצנו להם מסיבות אישיות וסתם לוודא שהכל בסדר ממש עד לנחיתה בארץ. אינה גם ארגנה לנו נהגים מקסימים שלימדו אותנו על גאורגיה וגסט האוסים מדהימים שדרכם הרגשנו טוב יותר את המדינה. בנוסף היינו בטרק של יומיים עם לינה בשטח בו אינה ארגנה לנו מישהו שיעזור לנו בהשכרת הציוד לפני וסוסים שילוו אותנו לסחיבת הציוד והילדות הקטנות, הכל אורגן עד הפרט האחרון. חזרנו אנחנו והילדים עם חוויות לכל החיים ועם מחשבות כבר על הפעם הבאה!! מצורפות קצת תמונות שמספרות על החוויות שעברנו… תודה אינה

היה מושלם. המון המון תודה, אינה"

טיול לגאורגיה#תכנון טיול לגאורגיה#מסלול לטיול בגאורגיה בהתאמה אישית#תכנון מסלול לגאורגיה


https://www.georgia.co.il/trip-plan

bottom of page