top of page

לגעת בטבע - טיול קיץ 2019

איילה דניאל, אילנה וטליה

אינה, הקרה תודה!

נגענו בשלג! בקיץ! זה היה מטורף!

אין לנו מספיק מילים כדי להודות לך על ארגון הטיול בצורה הכי טובה שיכולנו לבקש! אין ספק שהרבה מזה שטיול שלנו היה כל כך מוצלח, זה בזכותך. מההתחלה דאגת לכך שהטיול יהיה מותאם לצרכים ולרצונות שלנו. דאגת לכל דבר, מהדברים הכי הכי קטנים שאף אחד לא היה חושב עליהם, כמו לארגן לנו לינה אצל מישהי דוברת עברית, רק כדי שנרגיש בנוח ועד לדברים הגדולים, כמו לארגן לנו מקום לינה מתאים לשבת עם יהודים ואוכל כשר.



גם במשך הטיול כשהיינו שם, לא עזבת אותנו לרגע. דיברת איתנו כל יום והמשכת להתעדכן מה מצבנו, האם הכל בסדר ואם אנחנו נהנות.. (ההורים שלנו בודאי היו רגועים יותר)סידרת לנו את דוד, נהג מעולה ונחמד שדאג לנו לאורך כל הטיול, הדריך אותנו ועזר לנו להגיע ממקום למקום ממסלול, למצפה, למפל, ולמקומות מטורפים ומהממים שלא היינו מגיעות אליהם לעולם אם לא היית שולחת אותנו לשם.גם במשך הטיול כשצצו לנו בעיות או בקשות שרצינו לשנות ולהישאר עוד יום במקום מסוים, מיד מצאת לנו מקומות לינה חליפיים, ותחבורה נוספת. כשלפתע נדחתה לנו הטיסה חזרה, ישר הרגעת אותנו ודאגת לנו תוך כמה דקות למקום לינה ותחבורה לשדה התעופה.הספקנו כל כך הרבה.

היתה חוויה מדהימה שאני מאחלת לכל אדם לעבור, גאורגיה ארץ מדהימה ומהממת, נופים מטורפים ומדהימים ממש כמו להיות על מסך ירוק.



תודה רבה רבה לך על הכל


בא לכם גם להגשים חלומות - אתם מוזמנים להיכנס לקישור -https://www.georgia.co.il/trip-plan



bottom of page