top of page

Shaloshvili's wine cellar - גן העדן בעמק אלזני



הכפר שילדה שוכן בלב אזור היין Kindzmarauli. כאן על שטח יינות מתוקים נמצא יקב ומלון נחמד של אלכס שלושווילי. מלון מקסים עם בריכה ו20 חדרים ממוקם בסמוך ליקב, בין הכרמים, שקוע בשקט ובשלווה. בילוי כפרי כולל סדנאות להכנת חינקלי, צורצ'חלה,לחם ביתי. יש בסביבה רכיבה על סוסים ובחודשי הסתיו ניתן להשתתף בקציר הענבים. קוביית הזיקוק הממוקמת בקרבת מקום רומזת כי ברצון רב תוכלו להשתתף בלידת צ'צ'ה ריחנית.






היקב מצויד בציוד מודרני. יינות קינזמראולי מאוחסנים באגרטלים בטמפרטורת אפס עד לבקבוק. היין בהיר, פירותי ורענן, עדיף לשתות אותו תוך 2-3 שנים לאחר הקטיף. כדי לייצר יינות יבשים, משתמשים בחביות קווברי ואלון. Rkatsiteli שנעשה על פי טכנולוגיית קחתי הוא מעניין, לאחר התסיסה הוא נותר סגור היטב בקוויברי עם העיסה עד מרץ. לצורך הזדקנות Saperavi השתמש בחביות עץ אלון.



כמה מילים על בית המלון. בשטח שלו יש הכל! באמת. יש בריכה, צמחייה, נדנדות,פינות ישיבה, יקב, היין בשפע.

אני יכולה להגיד בשיא הכנות, שהיין שמוכרים כאן - הכי טעים שטעמתי בגאורגיה. מגישים כאן ארוחת בוקר וערב כיד המלך.



כשאתה מגיע לגאורגיה בכלל ולמקום הזה בפרט יש לך הרגשה שחזרת הביתה,למשפחה. כאן תמיד מתרגשים לראות אותך. וטעימות היין המשובח לאט לאט הופכת לחגיגה האינסופית.


החדרים ממוקמים בקומה השנייה והשלישית עם נוף יפהפה לעמק אלאזני, מנזר נקרסי וכרמים האופייניים לקחתי.

אורחי המלון יכולים ליהנות מהמטבח והמסורות של קחתי, לטעום ולרכוש יינות גרוזינים, להכיר את המסורות של אומנות הייצור, להשתתף בעונתיות באירועים שונים לאיסוף ענבים - rtveli, הבישול והמנות הלאומיות הגאורגיות.




"שלושוויליס מרני" הוקמה בפברואר 2013, לאחר מכן התחילו בבניית המפעל ואספקתו עם ציוד באיכות מעולה. כיום המפעל מצויד במלואו בטכנולוגיה מודרנית, המאפשרת להציע ללקוחות מוצר ידידותי לסביבה, שרובו עשוי מהזנים הטובים ביותר Saperavi (כרם הנטוע באזור Kindzmarauli), Rkatsiteli וענבים ירוקים שנאספו בכרם שלנו.


יש לציין כי עד להקמת המיזם, משפחת שלושווילי שמרה והעבירה את המסורת של הטיפול בגפן הגיאורגית וייצור מדור לדור. עדות לכך שהיין שהופק על ידי מייסד החברה, אלכסיי שלושווילי, בפסטיבל שהופק בשנת משפחת היין זכתה במדליה פעמיים, בשנת 2009 - מדליית זהב במועמדות ליין לבן המזרחי הטוב ביותר ובשנת 2012 - מדליית ארד במועמדות ליין הלבן המזרחי הטוב ביותר.



יחד עם פיתוח הייצור, המטרה העיקרית היא גם להכיר להאורחים את התרבות הגאורגית שאחד האמצעים שלה הוא פיתוח תיירות יין. זו הסיבה שהחליטו להציע לאורחים חבילת נופש מלאה, שעבורה הוקם מלון בגודל קטן בסמוך למפעל, בכרם קתי. לאורחים שמגיעים לכאן מוצעת אווירה רגועה ונינוחה לחלוטין. הם יכולים ליהנות מהנוף היפה של עמק אלאזני, לנסות מנות גאורגיות מסורתיות, והכי חשוב, להצטרף לסוד הגיאורגי.







אהבתם? תפנו אלינו ואנחנו בכיף נעזור לכם לארגן טיול חלומי בגאורגיה.


bottom of page