top of page

מבקרים את אזרבאיג'ן בכל עונות השנה



הסיבה הראשונה - היא, כמובן, באקו - עיר הבירה, היפה והבלתי שגרתית באופן טבעי - תופעה אדריכלית. זהו לב ליבו של אזרבייג'ן העתיקה, שבה משולבים מזרח ומערב יחד. שם תוכלו לצאת לטיול במהלך הסיור, ולא רק דרך החלק האסייתי הישן של העיר, גם דרך הסמטאות צרות ולעבור על פני מסגדים ישנים של המאות 11-18.

אמבטיות הישנות של המאה ה -18, קרוואנסרים של המאות 12-15.

ואז ללכת לחלק האירופאי של העיר, שם תוכלו להתרשם בתים דומים לבעליהם, שנבנו במהלך תנופת הנפט הראשונה והכל בסגנון אירופאי. בתקופות אלה אנשים עשירים לא חסכו כסף לאדריכלים טובים, אפילו שהוזמנו בסתר מאירופה.

הסיבה השנייה - היא אנדרטאות ארכיטקטוניות דתיות ייחודיות, אסלאמיות, נוצריות, יהודיות, זורואסטריות וכו '. אפשר לארגן סיור ולספר על 7 דתות מונותאיסטיות. העונות אינן המכשול כלל.



הסיבה השלישית -סיורים במקומות טבעיים ייחודיים, אדמות בוערות, הרי געש בוץ, מים בוערים, "הקניון הגדול, יערות עץ ברזל, עצי קרן קרן, יערות ערמונים.



הסיבה הרביעית - מבנים הארכיטקטוניים מדהימים ביופי, פטרה הקווקזית, מאצ'ו פיצ'ו הקווקזית, אנגקור וואט הקווקזית. ניתן לבקר כאן בכל עונות השנה.



הסיבה החמישית - שני אתרי סקי טופנדאג ושאהדג. מארגנים שם סיורים בחורף ובקיץ.

הסיבה השישית - ישנם טיולי בריאות בבאקו וברחבי אזרבייג'ן, המעיינות התרמיים ושמן הריפוי נפתלאן, שמועילים בכל עת של השנה.

הסיבה השביעית - הקבוצות עמים האתניות מסבירי פנים. זה העושר העיקרי של אזרבאיז'אן. לאן שלא תלכו תפגשו אנשים מסבירי פנים עם מסורות ופולקלור מעניינים.



הסיבה השמינית - המטבח המדהים. מאכלים טעימים, מגוונים. סיבה יוצאת דופן לחזור לכאן שוב ושוב. אחת הסיבות העיקריות לטעם המדהים - היא המוצרים הטריים.


הסיבה התשיעית - למעשה, הכספי הוא האגם הגדול ביותר בעולם. הוא נקרא הים בגלל האזור הגדול ותכונות רבות הטמונות בים.


הסיבה העשירית - כרטיס הביקור של אזרבאיג'ן - אנשים מדהימים ואת האירוח שלהם. שורשי האירוח מגיעים מימי הקדם. פעם האמינו שמטייל - אמיץ אשר החליט לצאת למסע ארוך. ולכן עליכם לעזור לו במקלט ובאוכל.


מגיעים לגאורגיה? יש המון דרכים לארגן מסלול משולב - גאורגיה-אזרבאיג'ן. כיצד עושים את זה?

אנחנו כאן בשבילכם! https://www.georgia.co.il/trip-plan




bottom of page